Termékbemutató az extrém fajtából
Hát....tal egyrészt nem kezdünk mondatot, másrészt... Hát ami a mai bejegyzésben lesz, olyat nem szokott az ember túl gyakran látni.
3D-s falvetítésből már volt a blogon jópár. Látványosak, népszerűek, szeretjük őket, mert hoznak valami újat a reklámiparba, de az új Nike Jordan Melo M8 beharangozására úgy érezték a készítők a Wieden+Kennedy ügynökségnél, hogy ez is kevés lesz. Rádobtak hát egy lapáttal a klasszikus vetítésekre és összekötötték azt egy vizes "falfestéssel".
A robbanó-csobbanó vízpermetre sikerült egy olyan promóciót, művészi előadást varázsolni, hogy garantáltan megjegyezte mindenki aki részt vett az eseményen.
Amerikában márcsak így mennek a dolgok...
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.