Amikor a twitter megelevenedik

Amikor a twitter megelevenedik

2011. október 01. | Akos Moldvan

Szokatlan promócióval kívánta a brandet építeni a KLM nemrég. A twitter fiókjukra érkező kérdéseket egy órán belül megválaszolták, de nem akárhogy.

Az egy napos program keretében 140 KLM alkalmazott ragadott táblát minden egyes kérdésnél, hogy a kérdező tweetjére élő óriás válasz mozaikot képezzen. A kérdésekre egy órán belül "összeállt" a válasz, majd mozgókép formájában megjelent a látogató monitorján.

A válaszok végén egy nagy integetéssel búcsúztak "felhasználóiktól". S, hogy mindez miért történt? A KLM így kívánta kommunikálni a 24/7-es online supportját és törődését az ügyfelekkel.

Szerintem kreatív. :)

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr693269334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása