Ó, Romeo, miért van Neked iPhone-od?

Ó, Romeo, miért van Neked iPhone-od?

2011. szeptember 29. | Akos Moldvan

 

Halad a korral az Axe (Lynx) Szingapúrban is, legújabb kampányukban egy okostelefonokra készített alkalmazás áll a középpontban, mely Auto Romeo névre hallgat.

Bár a hölgyekre nézve nem túl kecsegtető az applikáció "tudása", néhány - ahogy Oszi bácsi mondaná az Üvegtigrisben - "Latin Lever"-nek még jól jöhet a nehezebb napokon.

A BBH Asia Pacific ügynökség által kitalált kampányban különböző lányok nevét és tulajdonságait menthetjük el telefonunkban (szeme színe, haja színe, születésnapja), majd a program ezen infók felhasználásával folyamatosan küldd kellemes hangvételű, romantikus üzeneteket nekik.

Az alap tézis, hogy amíg az egyik "barátnőnkkel" randizgatunk, addig a többi se érezze magát elhanyagolva. Persze, hogy a program honnan tudja, hogy épp kivel randizunk, vagy melyik hölgy veszi be ezeket a nagyon gyenge csajozós mondatokat, az nem derült ki a reklámból, de ha valaki kipróbálná, mindenképp mesélje el az élményeit utána! :)

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr193262389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása