Ó, Romeo, miért van Neked iPhone-od?
Halad a korral az Axe (Lynx) Szingapúrban is, legújabb kampányukban egy okostelefonokra készített alkalmazás áll a középpontban, mely Auto Romeo névre hallgat.
Bár a hölgyekre nézve nem túl kecsegtető az applikáció "tudása", néhány - ahogy Oszi bácsi mondaná az Üvegtigrisben - "Latin Lever"-nek még jól jöhet a nehezebb napokon.
A BBH Asia Pacific ügynökség által kitalált kampányban különböző lányok nevét és tulajdonságait menthetjük el telefonunkban (szeme színe, haja színe, születésnapja), majd a program ezen infók felhasználásával folyamatosan küldd kellemes hangvételű, romantikus üzeneteket nekik.
Az alap tézis, hogy amíg az egyik "barátnőnkkel" randizgatunk, addig a többi se érezze magát elhanyagolva. Persze, hogy a program honnan tudja, hogy épp kivel randizunk, vagy melyik hölgy veszi be ezeket a nagyon gyenge csajozós mondatokat, az nem derült ki a reklámból, de ha valaki kipróbálná, mindenképp mesélje el az élményeit utána! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.