Így is tetszenek a kígyóbőr csizmák?
A PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) állatvédő szervezet egy interaktív plakátkampányt indított nemrégiben Szingapúrban a Mccann Worldgroup reklámügynökség segítségével, hogy felhívja az emberek figyelmét a divatos bőrcsizmák, táskák és övek árnyoldalaira is. A divatipar egy-két résztvevője ellen indított kampány központi eleme egy Stickybits nevű alkalmazás volt, amelyet okostelefonokra tölthettek le az emberek.
Az utcán kihelyezett plakátokon lévő vonalkódot ezen alkalmazás segítségével lehetett beolvasni, amely ezután sokkoló felvételeket közvetített a járókelők telefonján, hogy valós képet adjon arról milyen állatok és milyen körülmények vezettek az adott kiegészítő elkészültéig.
"Fedezd fel a vásárlás új dimenzióját!"
Ezzel a jelszóval népszerűsíti a kampányt többek között Pamela Andreson és Joaquin Phoenix is, akik az e fajta állatkínzás útján elkészült darabok ellen lépnek fel és ajánlanak más alternatív lehetőséget.
Videókat erős idegzetűeknek.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.