Vigyázat! Azonnali nyaraláskényszer!
Ügyes kis hype-al indított az alábbi videó a neten.
3 srác, 44 nap, 11 ország, 18 repülőjárat, 38 ezer mérföld, 1 vulkán, 2 kamera és 1 TB felvétel... Mindez egy nagyobb csapat vagy ügynökség segítsége nélkül...
Ezekkel a sorokkal többen találkozhattatok a napokban valamelyik videómegosztón vagy weboldalon. Nos nincs új a nap alatt, a MOVE-EAT-LEARN videó hármas mögött természetesen egy cég áll, aki finanszírozta és megvalósította ezt a vírusvideóként induló reklámfilmet. Az STA Travel néven futó utazási iroda kétségtelen, hogy egy remekbeszabott kis videóval népszerűsítette úticéljainak és szolgáltatásainak sokszínűségét. Diákok és fiatalok számára kitűnő ajánlatokkal szolgálnak, rövidfilmjeik hangulata pedig azt hiszem bárkit indulásra bírna... :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.