Becsapós print hirdetés

Becsapós print hirdetés

2011. június 29. | Akos Moldvan

 

Joseph Egan egy Londonban élő grafikus, aki a Chelsea College of Art & Design szakembereivel megalkotta ezt a szemet tévesztő anamorfikus tipográfiát. Először azt hinné az ember, hogy egy üvegfalra ragasztott szöveges matricával van dolga, de a fényképek és a videó a végén mindent helyretesz.

 
 

Joseph szerint ez több, mint egy klasszikus print hirdetés. Megtámadták a hagyományos elképzelést, miszerint egy grafika csak 2 dimenzióban valósítható meg, legyen az poszterre, névjegykártyára vagy magazinba nyomva.

 
 

A megvalósítás nem egyszerű, de annál látványosabb. A megfelelő nézőpontból pedig kirajzolódik a mondanivaló is.

Anamorphic Typography
 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr823003548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása