Simples! - Szenzációs...
Személyes kedvencem Alekszandr Orlov, az orosz akcentussal megáldott rókamanguszta (meerkat). A köré épülő kampány számos díjat bezsebelt különböző megmérettetéseken, nem is csoda, hiszen teljesen más oldalról közelíti meg a klasszikus reklámstratégiát.
Hősünk Alekszandr ugyanis totálisan ki van akadva azon, hogy az ő "meerkat"-összehasonlító oldalán próbálnak az emberek autóbiztosítás után nézni. Nem győzi kihangsúlyozni, hogy nála erre nincs lehetőség, a látogató BIZONYÁRA félreütötte a címet és nem a compare-the-meerkat oldalra akart jönni, hanem a compare-the-market oldalára. Eszméletlenül vicces, szerethető a figura és a köré épülő "ál-szolgáltatás" is.
Alekszandr-nak a Facebookon és a Twitteren egyébként több százezer követője van, rendkívüli népszerűségre tett szert hazájában, Angliában is. A honlap fénykorában a negyedik legnépszerűbb weboldal volt a szigetországban.
A http://www.comparethemeerkat.com oldal amúgy létezik, de a készítői nyílvánvalóan minden "segítséget" megadnak nekünk, hogy a helyes honlapra átnavigáljunk, ahol aztán az autóbiztosításokat is összehasonlíthatjuk ha végeztünk a rókamangusztákkal.
Természetesen a nagy sikerre való tekintettel nem állhattak meg egy videónál a készítők, egyre több és több Alekszandr videó lát napvilágot a rajongók nagy örömére: www.youtube.com/compare_the_meerkat
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.