Ismét egy szívmelengető reklámfilm Thaiföldről
Tavaly ősszel villámsebességgel terjedt a neten a TrueMove H távközlési vállalat igencsak megható reklámfilmje, melyben egy thai kisfiút bolti lopáson kapnak. Mint később kiderül, a kissrác beteg édesanyjának szeretett volna gyógyszereket vinni, innentől kezdve pedig egészen különös fordulatot vesz a történet.
Hasonló üzenettel és érzelemvilággal állt elő a szintén thaiföldi Thai Life Insurance biztosítótársaság is az elmúlt napokban. Főhősünk itt is a „jótett helyébe jót várj” filozófiát követve éli az életét és segít a mindennapokban az arra rászorulóknak. A sok kedvességért cserébe pedig azt kapja vissza az élettől, amit pénzért senki nem vásárolhat meg, boldogságot és szeretetet.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.