Az év egyik legjobb reklámja a Guinnesstől

Az év egyik legjobb reklámja a Guinnesstől

2013. szeptember 07. | Akos Moldvan

 

Szeptember magasságában még merész dolog "az év reklámja" kifejezéssel dobálózni, de az biztos, hogy a Guinness új rövidfilmje előkelő helyezést fog elérni a CreativeAds blog éves toplistájának képzeletbeli dobogóján.

guinness.png

A John Lewis áruházlánc tavaly és tavaly előtt is az év utolsó hónapjaiban hajrázott egy nagyot, így tőlük még mindenképpen számítunk valami - az előzőekhez hasonló - megható és szerethető reklámfilmre, amivel akár idén is behúzhatják az aranyérmet. Illetve nem feledkezhetünk meg a Cannes Lions reklámfesztiválon elképesztő sikereket elérő "Dumb ways to die" kampányról sem, habár a Guinness kisfilmje nálam most jobban betalált, így az ausztrál közlekedési vállalat egyelőre csak az ezüstérem közelében portyázhat a házibajnokságban.

Itt van hát egy rövidfilm az ír sörmárkától, ami azon kívül, hogy a sportról, az elszántságról és az erőn felüli kitartásról szól, ügyesen szemlélteti számunkra a barátok iránti tisztelet és szeretet fontosságát és ennek gyümölcsét: a legmélyebb és legszorosabb köteléket, ami egy csapatnál vagy egy társaságnál kialakulhat.

A döntéseink fedik fel a személyiségünk valódi természetét.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr925498912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása