Az év egyik legjobb reklámja a Guinnesstől
Szeptember magasságában még merész dolog "az év reklámja" kifejezéssel dobálózni, de az biztos, hogy a Guinness új rövidfilmje előkelő helyezést fog elérni a CreativeAds blog éves toplistájának képzeletbeli dobogóján.
A John Lewis áruházlánc tavaly és tavaly előtt is az év utolsó hónapjaiban hajrázott egy nagyot, így tőlük még mindenképpen számítunk valami - az előzőekhez hasonló - megható és szerethető reklámfilmre, amivel akár idén is behúzhatják az aranyérmet. Illetve nem feledkezhetünk meg a Cannes Lions reklámfesztiválon elképesztő sikereket elérő "Dumb ways to die" kampányról sem, habár a Guinness kisfilmje nálam most jobban betalált, így az ausztrál közlekedési vállalat egyelőre csak az ezüstérem közelében portyázhat a házibajnokságban.
Itt van hát egy rövidfilm az ír sörmárkától, ami azon kívül, hogy a sportról, az elszántságról és az erőn felüli kitartásról szól, ügyesen szemlélteti számunkra a barátok iránti tisztelet és szeretet fontosságát és ennek gyümölcsét: a legmélyebb és legszorosabb köteléket, ami egy csapatnál vagy egy társaságnál kialakulhat.
„A döntéseink fedik fel a személyiségünk valódi természetét.”
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.