Nagy esélyes a Cannes Lions 2013-on
E hét vasárnapján, azaz 2013. június 16-án indul a Cannes-i reklámfesztivál, a Cannes Lions, ami a legismertebb reklámverseny a világon.
(A fesztivált 1954 óta rendezik, mára már harmincezernél is több nevezett alkotással, tízezres nagyságrendű résztvevővel, konferenciaelőadásokkal, kiállításokkal, melyeken meg lehet nézni a shortlistre került műveket.)
Az arany oroszlánért indul meglehetősen nagy esélyekkel a Nike, aki a portland-i Wieden+Kennedy reklámügynökséggel karöltve tavaly, a XXX. Olimpiai Játékok apropójából indította el kampányát "FIND YOUR GREATNESS" szlogennel.
A videók magukért beszélnek, az pedig, hogy végül kik távozhatnak díjjal Cannes-ból jövő héten kiderül. Kövess minket Facebookon, ha nem akarsz lemaradni!
Kattints ide és nézd meg a 2011-2012-es győzteseket!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.