Pocak a legrosszabb!
A Bistro Reklámügynökség és az Index közös akciója volt az Aranydisznó-díj, mely többek között azért is jött létre, hogy a legborzasztóbb reklámtermékek készítői is érezzék a fájdalmat, ha már egyszer a nézőknek ilyen sokkot okoznak nap mint nap különböző csatornákon.
November 29-én a Gödörben Akváriumban került sor a díjátadóra. A szervezők az „egyre ellaposodóbb, színvonaltalan és ötletszegény reklámokra, illetve a belterjes magyar reklámszakma elöregedésére kívánták felhívni a figyelmet." Mondanám, hogy mindenki meg fog lepődni a díjazottakon, de NEM. Csupa olyan nyertes, akiknek a rövidfilmjeitől egyből a falnak megy az ember, ha meglátja őket.
Kezdetnek itt van a Maggi és a szerencsétlen pösze gyerek, akik a legrosszabb szövegért vehették át a goldenröfi-t.
Őket követi a magyar Spice girls, akiknek valószínűleg Zámbó Krisztián volt a mentora. Az Always reklámja kétségtelenül aranyérmes a legrosszabb zene kategóriában.
Végül a legek legje... Egy, aki mindent visz. Imáink meghallgattattak, hiszen a Facebook oldalunkon többször feltettük már a kérdést, hogy "Ó Uram! Miért?". De most itt a válasz, hiszen a legrosszabb reklám és a legrosszabb szereplő díjat is bezsebelte a titkos CIA-börtönökben vallató filmként is simán alkalmazható Danone-Pocak duó.
A nyertesek sajnos valamilyen okból nem tudtak jelen lenni, hogy átvegyék a malacokat, de a szervezők vannak annyira rendes emberek, hogy postai úton mindenkihez eljuttatják a szobrocskákat.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.