Bogarak randalíroznak a városban
Az autóimádók közül páran biztosan kint voltak a tavasszal megrendezett Carstyling Tuning Show-n Budapesten, a Hungexpo területén. A Volkswagennek már ott is volt egy standja, ami annyiban különbözött a többitől, hogy nem állt rajta autó. Ott debütált ugyanis ha jól emlékszem, a Volkswagen Golf VI Augmented Reality programja, azaz okostelefon vagy tablet segítségével lehetett körbejárni a virtuális autót. Mi állíthattuk össze a felszereltségét, mi választhattuk ki a színét, majd szépen a 3D-ben megformált csodát körbe lehetett járni.
A koncepció teljesen más, a technika viszont hasonló a bohókás Beetle legújabb promóciójánál, ahol szintén a virtuális valóságot és az okostelefonokat hozta össze a Volkswagen. A régebbi, kissé nőies vonalakat hordozó Beetle után, itt a 2012-es egészen hot-rodos vonalakkal operáló új bogár, mely a hozzá illő reklámkampánnyal kívánja magát megismertetni a nagyérdeművel.
Az okostelefonokra és táblagépekre letölthető applikáció segítségével ugyanis, a városközpontokban elhelyezett outdoor reklámok nemhogy életre kelnek, de egyenesen cirkuszokat megszégyenítő játszóterekké alakulnak át.
Itt a reklámok új korszaka, amit nem nyomnak le a torkunkon, hanem mi teszünk azért, hogy láthassuk! Nem rossz taktika! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.