Szelíd motorosok a moziban
Első randinak kicsit erős lehet, ha épp a Carlsberg legújabb víruskampányába csöppenünk leendő barátnőnkkel. Egy félelmetes motoros banda közé beülni a filmre nem is igazán tudom, hogy bátorságra vagy őrültségre vall-e. A rejtett kamerákkal felvett rövidfilmben, a moziterembe beérkező párok közül persze többen már az ajtóból visszafordultak, a merészebbek azonban igazán extrém élményt kaphattak újdonsült bőrszerkós barátaiktól.
A Belgiumban készült reklám amúgy négy nap alatt majdnem másfél milliós nézettséget produkált a Carlsbergnek, úgyhogy azt hiszem (ismét) jó dolgot találtak ki a Duval Guillaume kreatív ügynökség emberei.
És Ti? Bevállaltátok volna?
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.