Komoly téma viccesen tálalva

Komoly téma viccesen tálalva

2011. július 30. | Akos Moldvan

 

A Top Gear Magazine-nak készítette a következő print hirdetést az N=5 Amsterdam, melyben figyelmeztetik az embereket a vezetés közbeni social media oldalakon való aktív részvétel veszélyeire.

A hirdetés szlogenje szerint "Paul James épp az imént jelentkezett be a Temze aljáról" a Facebook Places szolgáltatással.

Vicces print a vezetés és telefonon/tablet pc együttes használatának veszélyeiről, de megjegyzi az ember és pont ettől lesz hatásos.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr43103899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása