Az Activia virágba borította Budapestet

Az Activia virágba borította Budapestet

2015. május 26. | Akos Moldvan

A Danone Activia a múlt hétvégén egy 1000 négyzetméteres virágszőnyeggel köszöntötte a hölgyeket a Máricus 15. téren, Budapesten, elismerve ezzel mindennapi, rendkívüli helytállásukat. A virágszőnyeg különlegességét a célja, mérete, komplexitása mellett az is jelentette, hogy a nap folyamán az összes virágot ajándékként osztotta szét az Activia az arra járók között, hogy mindenki kifejezhesse elismerését az életében rendkívüli szerepet betöltő hölgyek iránt. Az Activia fontosnak tartja a nők mindennapi helytállásának elismerését, ez a jelenlegi kampányuk központi gondolata is.

viragszonyeg_total.jpg

A hatalmas virágzó kép elkészítéséhez Gulyás Tamás - a Debreceni Virágkarnevál ismert virágszobrásza - vezetésével 50 ember közreműködése, több mint 40.000 vágott és cserepes növény, 4 kamion és a 12 óra munka szükségeltetett. Különböző növényekből - petúniából, begóniából, bársonyvirágból, paprikavirágból, mézvirágból, szalmarózsából, sóvirágból, krizantémból, rózsából, liliomból, kálából, gerberából, és zöld díszítés gyanánt Normann-fenyőből, arália- és robellini-pálmalevelekből - állt össze az alkotás annak érdekében, hogy a virágzó kép motívumai és színei is a női szerepek sokféleségére hívják fel a figyelmet.

influencerek.jpg

felulnezet.jpg

A Core Digital feladata volt az aktivitás koncepciójának kidolgozása, a NeoNoir pedig a pr-tevékenységért felel.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr527493218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása