Az Activia virágba borította Budapestet
A Danone Activia a múlt hétvégén egy 1000 négyzetméteres virágszőnyeggel köszöntötte a hölgyeket a Máricus 15. téren, Budapesten, elismerve ezzel mindennapi, rendkívüli helytállásukat. A virágszőnyeg különlegességét a célja, mérete, komplexitása mellett az is jelentette, hogy a nap folyamán az összes virágot ajándékként osztotta szét az Activia az arra járók között, hogy mindenki kifejezhesse elismerését az életében rendkívüli szerepet betöltő hölgyek iránt. Az Activia fontosnak tartja a nők mindennapi helytállásának elismerését, ez a jelenlegi kampányuk központi gondolata is.
A hatalmas virágzó kép elkészítéséhez Gulyás Tamás - a Debreceni Virágkarnevál ismert virágszobrásza - vezetésével 50 ember közreműködése, több mint 40.000 vágott és cserepes növény, 4 kamion és a 12 óra munka szükségeltetett. Különböző növényekből - petúniából, begóniából, bársonyvirágból, paprikavirágból, mézvirágból, szalmarózsából, sóvirágból, krizantémból, rózsából, liliomból, kálából, gerberából, és zöld díszítés gyanánt Normann-fenyőből, arália- és robellini-pálmalevelekből - állt össze az alkotás annak érdekében, hogy a virágzó kép motívumai és színei is a női szerepek sokféleségére hívják fel a figyelmet.
A Core Digital feladata volt az aktivitás koncepciójának kidolgozása, a NeoNoir pedig a pr-tevékenységért felel.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.