A Budweiser idén is egy kölyök labradorral támad a Super Bowl-on
Elképesztő, 53,4 milliós nézettséget produkált a Youtube-on a Budweiser tavalyi - Super Bowl-ra készített - reklámfilmje, melyben egy kölyök labrador és egy ló igaz barátságába kaptunk betekintést. (Amivel egyébként a "2014 legnézettebb reklámfilmjei a Youtube-on" versenyen a 3. helyet sikerült elnyernie az amerikai sörmárkának). A megható történetnek már volt egy előzménye 2013-ban, de úgy látszik a készítők - bevált recepten ne változtass alapon - addig fogják facsarni ezt a történetet, amíg csak lehet.
A helyszín és a szereplők harmadik alkalommal is ugyanazok, a "könnyfakasztó-faktor" a 10-es skálán pedig a tavalyi 10-ről idén 12-re ugrott. A kutyus nem sokat nőtt egy év alatt, de ezen most elegánsan ugorjunk át és izguljunk inkább azon, hogy ha már elkóborolt, minél előbb hazataláljon.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.