A 3 legesélyesebb Doritos reklám a Super-Bowl döntőre

A 3 legesélyesebb Doritos reklám a Super-Bowl döntőre

2015. január 09. | Akos Moldvan

Január közepén minden évben elkezdődik a mozgolódás a világ egyik legnézettebb sporteseménye, a Super Bowl miatt a reklámszakmában is. Sorra pottyannak ki ugyanis a vicces, kreatív, kis- vagy éppen óriás költségvetésű reklámfilmek a nagyközönség elé, melyeknek egyetlen közös eleme, hogy a 49. amerikai futball-bajnokság, az NFL döntőjének szüneteiben kerülnek majd milliók szeme elé.

doritos-superbowl.png

A Super-bowl reklámok óriási népszerűségnek örvendenek, ennek a népszerűségnek azonban ára van. Az idei évben egy-egy 30 másodperces spotért már átlagosan 4,5 millió dollárt kell kipengetni. Úgy tűnik azonban, hogy ez még mindig jó befektetés, hiszen hatalmas erőkkel készülnek rá mind a cégek, mind az ügynökségek, hogy valami igazán maradandót alkossanak. A konkrét szünetekben való megtekintés mellett persze óriási érték az is, hogy weboldalak, hírportálok, blogok ezrei írnak cikket ezekről a reklámokról, így az eredeti célközönség többszöröséhez jutnak el végül a kreatívok.

A Doritos már hosszú idő óta rendhagyó módon dönti el, hogy milyen rövidfilm kerüljön reflektorfénybe. A videókat ugyanis a közönségtől várják, majd a legjobb 10-ből szintén a közönség döntheti el, hogy melyik legyen az az egy, ami mindent visz. (Köztük az 1 millió dolláros fődíjat is). 

A finalisták alkotásait megtekinteni (és szavazni) most is egy webes felületen lehet, ahogy tavaly, mi azonban kiemeltük a három, szerintünk legjobban sikerült alkotást. Kíváncsian várjuk bejön-e a jóslat és valóban közülük kerül-e ki majd a nyertes.

Amíg várjuk a többi 2015-ös Super Bowl reklámot, tekintsétek meg az 5 legnépszerűbbet tavalyról.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr547056477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása