Ugorj egy téli kabátért!
"Never stop exploring" azaz "Soha ne hagyj fel a felfedezéssel". Dél-Koreában ezzel a jelmondattal indította útjára legújabb kampányát a North Face, mely 40 évvel ezelőtt hegymászó és túrafelszerelések árusításával kezdte meg működését, manapság pedig az egyik legnépszerűbb ruházati márka ebben a kategóriában.
Az instant North Face pop-up store speciális padlózattal lett kialakítva, mely varázsütésre elkezd felszívódni, ha egy vásárló épp ruhákat próbál a boltban.
A márkanév jelentéséhez méltóan ("északi fal": Ez a hegyek legkönyörtelenebb oldala. Ha valaki beszáll egy északi falba, legtöbbször igen komoly akadályokat kell leküzdenie) a bolt egyik oldalán kialakított mászófalat mindenki egy pompásan megalkotott - az arculathoz és névhez illő - "lakberendezési bravúrnak" gondolta, de amint elindult a vásárlók lába alatt a talaj szélsebesen extrém sportolóvá vált mindenki és úgy kapaszkodtak fel a falra, ahogy csak tudtak.
A legtöbb vásárló azt hitte, hogy itt a vicceskedés vége, de az igazán komoly feladat csak ezután következett. Kaptak 30 másodpercet, hogy felmásszanak a fal tetejére és onnan vessék rá magukat kedvenc kabátjukra, mely középen lógott. Ha sikerült a mutatvány, akkor egészen olcsón (ráadásul egy örök élmény társaságában) távozhattak a kabáttal.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.