Ugorj egy téli kabátért!

Ugorj egy téli kabátért!

2014. október 18. | Akos Moldvan

"Never stop exploring" azaz "Soha ne hagyj fel a felfedezéssel". Dél-Koreában ezzel a jelmondattal indította útjára legújabb kampányát a North Face, mely 40 évvel ezelőtt hegymászó és túrafelszerelések árusításával kezdte meg működését, manapság pedig az egyik legnépszerűbb ruházati márka ebben a kategóriában.

northface.png

Az instant North Face pop-up store speciális padlózattal lett kialakítva, mely varázsütésre elkezd felszívódni, ha egy vásárló épp ruhákat próbál a boltban.

A márkanév jelentéséhez méltóan ("északi fal": Ez a hegyek legkönyörtelenebb oldala. Ha valaki beszáll egy északi falba, legtöbbször igen komoly akadályokat kell leküzdenie) a bolt egyik oldalán kialakított mászófalat mindenki egy pompásan megalkotott - az arculathoz és névhez illő - "lakberendezési bravúrnak" gondolta, de amint elindult a vásárlók lába alatt a talaj szélsebesen extrém sportolóvá vált mindenki és úgy kapaszkodtak fel a falra, ahogy csak tudtak.

A legtöbb vásárló azt hitte, hogy itt a vicceskedés vége, de az igazán komoly feladat csak ezután következett. Kaptak 30 másodpercet, hogy felmásszanak a fal tetejére és onnan vessék rá magukat kedvenc kabátjukra, mely középen lógott. Ha sikerült a mutatvány, akkor egészen olcsón (ráadásul egy örök élmény társaságában) távozhattak a kabáttal.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr376804535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása