Egy pokoli jó munkahely!
Április vége felé bukkant fel először a Hell energiaital 30 másodperces szpotja a televíziókban, melyben a szereplők az ősi maori harci táncot elevenítették fel és teljes extázisban skandálták milyen is az, amikor az ember egy jó adag energiához jut. Tévében viszonylag keveset kommunikált a cég ezidáig, de az új-zélandi törzsi táncot, a hakát úgy gondolták bedobják a nagyközönségnek ezen a csatornán is.
„A ’hakázásra’ épülő koncepció teljes mértékben alkalmas arra, hogy kiemelje a filmünket a reklámzajból, ez volt ugyanis az elsődleges célunk: egy olyan filmet készíteni, ami szokatlan, felkelti a nézők figyelmét és amellett, hogy szórakoztató a termékelőnyre is épít, átadja az erőt, amit a pokoli energiatöltettől kapunk. A széles célközönségünket pedig remekül megszemélyesíti a szereplőgárda, diákok, irodisták, sportolók, de még egy sofőr is ugyanúgy ’rajong’ a HELL-ért." - mondta el Tóth Imola Lilla, a HELL Energy marketing igazgatója.
A hakázást egyébként világszerte az All Blacks új-zélandi rugby csapat tette népszerűvé, akik meccs előtti erőfitogtatással szórakoztatják közönségüket és buzdítják a jelenlévőket a szurkolásra.
Ez a reklámfilm volt az apropója a Hell Energy legújabb dobásának, melyben a vállalat dolgozói egy különleges céges flashmob keretein belül tesznek tanúbizonyságot a munkájuk és a fogyasztók iránti elkötelezettségükről. Az eredeti koncepciót továbbgondolva, saját "HELL haka himnuszt" találtak ki és adtak elő, mindezt a vállalat dolgozóira és cégfilozófiájára szabva. A gyár alkalmazottaitól, a kamionsofőrökön és az értékesítésben dolgozókon át, a marketing osztályon keresztül a vezetőkig mindenki energiától túltengve járja a táncot a cég szikszói gyárában. (x)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.