A Fox betiltotta a Scarlett Johansson-os Super Bowl reklámot
#SuperBowl. Remélem még senki nem unja, mert most hétvégén fog csak igazán felpörögni az NFL döntőjének szünetében bemutatkozó őrületes reklámok listája.
Egy biztos, a következő rövidfilmet nem fogjuk látni a Super Bowl szünetében, a Fox ugyanis elutasította a sugárzását, azzal az indokkal, hogy “félnek a Coke-tól és a Pepsitől”. (WTF?)
Daniel Birnbaum a SodaStream vállalat elnöke ki is akadt rendesen, hogy mi az, hogy Amerikában nem lehet konkurenciát emlegetni egy reklámban, meg gondolom Scarlett Johansson szereplése sem két fillér volt a vállalatnak, de ekkor még nem is sejtette, hogy egész jól kijönnek a buliból. Történt ugyanis, hogy Scarlettel (akit egyébként imádok) a főszerepben csináltak egy kicsit szexis, kicsit "Teleshopos" reklámfilmet, aminek a végén picit odapirítanak a Pepsinek és a Coca-Colának. Nem rossz reklámfilm, de egy Super Bowl mezőnyben biztosan nem lett volna a legjobbak között említve. Erre itt a hír, hogy a Fox betiltotta és máris 3 milliós megtekintésnél jár a videó, ami nyilván csak nőni fog.
Hát így kell egy Super Bowlon nem játszott reklámmal nagy nézettséget elérni… (Vagy két Volvo kamion között spárgázva)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.