Melyik Doritos reklám lesz a befutó az idei Super Bowl-on?

Melyik Doritos reklám lesz a befutó az idei Super Bowl-on?

2014. január 13. | Akos Moldvan

Kevesebb, mint három hét és pontosan 48. alkalommal veszi kezdetét a világ egyik legnézettebb sporteseménye a Super Bowl. Hétvégén Facebook oldalunkon összefoglaltuk, hogy kik és milyen kreatívval készültek az elmúlt években a nagy eseményre.

A Doritos egyike azon vállalatoknak, akik minden évben tisztességesen és nagy erőkkel készülnek a meccs szünetére valamilyen őrült videóval. Nem lesz ez másképp idén sem, sőt... egy grandiózus verseny keretei közt választják ki az idei befutó(ka)t.

doritos-726.png

Ahogy azt nagyjából egy hónapja megírtuk, a "Finger cleaner" (ujj-tisztító) névre keresztelt rövid alkotás egész komolyan kimagasodik a mezőnyből, ezt támasztja alá a tény is, hogy a Doritos által megszavazott legjobb 5 videóba ez is bekerült végül. Az 5 finalistából pedig közönségszavazás útján dől majd el az aranyérem sorsa, a szerencsés nyertes által készített alkotást pedig emberek milliói nézik majd a sportesemény szünetében. (Egy másik videót pedig a Doritos csapata választ ki, amelyik szintén adásba kerül majd).

Na de ne hirdessünk ideje korán eredményt, inkább nézzük meg, hogy kivel fog versenybe szállni a picit undorító, de annál viccesebb reklámszpot, a "Finger cleaner" (szerintem amúgy az időgépes is baromi jó!).

Íme az 5 legjobb videó:

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr975757114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása