Magyar ne lopj!
"Magyar ne lopj!". Mindenki hallott anno a bécsi boltok kirakataiba elhelyezett kiírásról, amit kis hazánk állampolgárainak címeztek nyugati szomszédaink.
A K&H Bank marketingesei nem kérték kölcsön ezeket, csak spontán kihelyeztek egy jól felszerelt nappalit fővárosunk egyik mozgalmas helyszínére a Széll Kálmán térre. Persze bebiztosították magukat ők is egy méretes táblával: "kamerával megfigyelt terület" felirattal, nehogy baj legyen.
Hát lett.
Ami a videóban történik azt csak remélni merem, hogy nem igaz és igazából jól megfizetett statiszták műve az egész. Történt ugyanis, hogy a viszonylag gyakran közlekedő körúti villamosok két járata közötti rövid időt sokan úgy gondolták legjobb lesz azzal tölteni, hogy körbenéznek az instant nappaliban egy kicsit... És ha már ott járnak, akkor a fotelt, a könyvespolcot, az állólámpát és minden egyéb kiegészítőt haza mentenek maguknak "MIÉRT NE?" alapon
1 óra 8 perc. Ennyi kellett, hogy az egész nappalit felszámolja a műértő közönség... Sajnos elég egy "bátor" ember, aki megindítja a lavinát. Utána a Penny Market trappista sajt akcióját megszégyenítő módon próbálják túllicitálni egymást az emberek az ellopott dolgok mennyiségének tekintetében.
Persze ha van Isten, akkor ez csak a K&H Bank jól működő marketing gépezete, egy egyszerű és érthető üzenettel.
Azt kicsit sajnálom, hogy az arcokat kitakarták.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.