Figyelj oda, hogy milyen sampont vásárolsz!
Brazíliában a Dove marketingeseinek volt idejük arra, hogy kicsit leüljenek gondolkodni miként lehetne a férfiak számára is érdekessé tenni egy sampont. A "csillogó, bársonyos, gyönyörű haj" típusú reklámokkal két probléma is van. Az egyik, hogy lejárt lemez, a másik pedig, hogy többnyire a hölgyek érdeklődését lehet vele lekötni.
Na de mivan, ha csak egy kicsit módosítunk ezen? Ha egy kis humort viszünk bele úgy, hogy közben meghagyjuk a samponreklámok "klasszikus elemeit", úgy mint: szuperlassított hajdobálás, szélgép vagy épp egy szexi hajbatúrás.
Aki mindezt egy gyönyörű nővel képzeli el még mindig, annak van egy rossz hírem, a főszereplő az erősebbik nem képviselője, de joggal adódik a kérdés, hogy akkor miért csinál ilyeneket? Lehet, hogy rossz sampont választott...?
Bajtársaim! Figyeljetek oda, hogy milyen sampont vásároltok! :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.