A várakozási idő hosszúsága relatív
Németországban a Foundation for Life Organ Donation non-profit szervezet, mely a transzplantációra váró embereket segíti, egészen merész és figyelemfelkeltő promóciót alkotott meg karöltve az Ogilvy reklámügynökséggel. A cél az emberek ráébresztése volt arra, hogy rohanó világunkban ne feledkezzenek meg azon beteg emberekről sem, akiknek kisebb problémájuk is nagyobb általában azoknál, amikkel ők nap mint nap szembesülnek.
A szervátültetésre váró Michael Stapfot egy vasútállomás egyik vágányához ültették. Az utasokkal ellentétben ő nem az érkező vonatra várt, hanem vesére, arra is már több, mint 7 éve. Az embereket szó szerint sokkolta a beteg fiú látványa a vágányok mellett, de a monitoron megjelenő üzenet: "Van, aki hosszabb ideig várakozik" (..."Donor szervre") és a vele való hosszabb-rövidebb beszélgetések valószínűleg azért annyit elértek, hogy jópáran megnézték hol és hogyan tudnak segíteni rajtuk.
Akit érdekel az úriember története és maga a kampány előkészítése kicsit bővebben, az kattintson erre a linkre.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.