A biztonsági kamera elől nincs menekvés
A világon biztonsági kamerák milliói rögzítik a környezetükben történteket napról napra rendületlenül. A szerencsésebbeket viszonylag ritkán nézik vissza, hiszen csak akkor van szükség rájuk, ha valami negatív esemény történt a boltban, az irodában, az utcán vagy egyéb helyen. De valóban csak arra jó egy biztonsági kamera, hogy a rossz dolgokat megmutassa?
Az argentin Young&Rubicam reklámügynökség előrukkolt egy rövidfilmmel, mely egy kicsit máshogy nézi a világban a történéseket és a jó dolgokat, a pozitív cselekedeteket helyezi előtérbe. A reklámfilm a jól bevált Coca-Cola recept alapján készült, mely leginkább az érzésekre hat és a boldog, vidám életet, a pozitív, optimista gondolkodásmódot próbálja az emberek fejébe belecsempészni.
A Supertramp által készített "Give a Little Bit" c. szám alatt lejátszott felvételek többsége eredeti, legalábbis a cég kreatív igazgatója úgy nyilatkozott, hogy a használati jogokat megvásárolva jutottak hozzá rengeteg mozgóképhez. Ezek mellé készült néhány fiktív felvétel is, melyek ugyanúgy a mindennapi jócselekedeteket helyezik középpontba, ezzel biztatva az argentin embereket és a világon bárkit, hogy igenis van értelme hinni egy jobb világban.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.