Üzenj az Audival
A kreativitás nem ismer határokat. Erről tanúskodik az Audi alábbi kampánya is, melyben egy speciális LED csíkot installáltak egy Audi R8 LMS versenyautóra. Az ötlet alapfilozófiája az, hogy a versenyzés egyik legfontosabb eleme maga a rajongó és ha egy 24 órás versenyt valaki végigszurkol a Nürnburgringen, akkor az éjszakát is érdemes látványossá tenni számára.
A kerékcsere unalmas, a baleset meg senkinek sem jó gondolták, így egy igazán kreatív ötlet nyerte el a megrendelők figyelmét. Nevezetesen, hogy olyan - az interneten előre feltöltött - rejtett üzenetek láthattak napvilágot az éjszakában, amik csak és kizárólag a hosszú záridővel készített fotókon váltak olvashatóvá. Az Audi csapat által hajtott négykerekűre a márka különböző Facebook rajongói oldalairól szedték össze az üzeneteket a Kempertrautmann reklámügynökség emberei, majd a legjobbakat az éjszaka folyamán lencsevégre kapták, hogy aztán egy online galériában később bárki viszontláthassa.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.