A legfrankóbb hűtőmágnes
Egy nagyobb márka vagy szolgáltatás ha komolyan akarja vetetni magát, akkor nem csak az új ügyfelek megszerzését tűzi ki célul magának, hanem a jelenlegiek megtartását is. Különös figyelmet szentelve a törzsvásárlókra, akiket - lojalitásukért cserébe - gyakran kiemelt szolgáltatásokkal, egyedi ajánlatokkal bombázhatnak. Az Egyesült Arab Emirátusokban ráadásul duplán megéri jó fejnek lenni az ügyféllel, hiszen a GDP egész máshol van kishazánkhoz képest.
Ezért is gondolhatta a Dubaiban működő TBWA/RAAD reklámügynökség, hogy a Red Tomato Pizza-nak egy egészen új és extra ötlettel hozakodik elő a kitalált kampány bemutatásakor.
Az étel rendelés nem egy bonyolult folyamat manapság. Interneten pár kattintás alatt megvagyunk, de telefonon sem több 2 percnél a művelet. Persze lehet ezen még gyorsítani, ha egy törzsvendég egy bizonyos pizzát szokott rendelni általában és nem variálja rendelésenként azt. A Red Tomato Pizza hűtőmágnese ugyanis nyomásra aktiválódik és bluetooth segítségével máris küldi a rendelést a pizzéria számára az aktuális kedvenccel. Valószínűleg jó pár pizza elfogyasztása után igényelhető csak a kis VIP mágnes, de ötletnek mindenképp jópofa, főleg ha az ember nem szeretné pazarolni az energiáját a feltétek közötti válogatásra. Te használnád?
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.