A sörös problémák megoldva!
Biztosan sokan emlékeznek azokra a Heineken reklámokra, melyek a sör fájdalmas pazarlásáról szólnak, elég csak az ünnepek alatt kilötyögtetett 237.000 literre vagy a túlzott gólöröm okozta kiboruló pohárra gondolni. Ráadásul ezek csak a legalapvetőbb problémák, amik előfordulhatnak hőn szeretett italunkkal, nyilván beszélhetnénk még a leragadó sörösüveg okozta gondokról, a nyáron gyorsan melegedő italról vagy arról a gyakran kellemetlen szituációról, mikor hirtelen nem tudjuk az asztalon melyik pohár is volt a miénk.
Egy igazi sörkedvelő minden cseppjét tökéletes minőségben szeretné élvezni kedvenc nedűjének mindig, így itt lenne az ideje valami forradalmian új megoldásnak.
Nos a Hahn Beer komolyan veszi a témát és el is kezdett gondolkodni a lehetséges megoldásokon. Az ausztrál márka által alapított akadémia az összes szörnyű problémára próbál megoldást találni. Legalábbis ezt ígérik a Publicis Mojo reklámügynökség által készített rövidfilmekben.
Legyen szó fékevesztett táncolásról egy szórakozóhelyen, meleg sörről egy nyári délutánon vagy akár négy egyforma pohárról, melyeket gazdáik összekevertek, a probléma megoldódni látszik és hamarosan csak régi rossz emlékként élnek majd a fejünkben ezek a szituációk. Lehet, hogy egyik-másik elsőre igen szokatlannak tűnik, de a jó sörért bármire hajlandó az ember, nem?
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.