A sörös problémák megoldva!

A sörös problémák megoldva!

2012. március 20. | Akos Moldvan

hahn_beer_problems.jpg

Biztosan sokan emlékeznek azokra a Heineken reklámokra, melyek a sör fájdalmas pazarlásáról szólnak, elég csak az ünnepek alatt kilötyögtetett 237.000 literre vagy a túlzott gólöröm okozta kiboruló pohárra gondolni. Ráadásul ezek csak a legalapvetőbb problémák, amik előfordulhatnak hőn szeretett italunkkal, nyilván beszélhetnénk még a leragadó sörösüveg okozta gondokról, a nyáron gyorsan melegedő italról vagy arról a gyakran kellemetlen szituációról, mikor hirtelen nem tudjuk az asztalon melyik pohár is volt a miénk.

Egy igazi sörkedvelő minden cseppjét tökéletes minőségben szeretné élvezni kedvenc nedűjének mindig, így itt lenne az ideje valami forradalmian új megoldásnak.

Nos a Hahn Beer komolyan veszi a témát és el is kezdett gondolkodni a lehetséges megoldásokon. Az ausztrál márka által alapított akadémia az összes szörnyű problémára próbál megoldást találni. Legalábbis ezt ígérik a Publicis Mojo reklámügynökség által készített rövidfilmekben.

Legyen szó fékevesztett táncolásról egy szórakozóhelyen, meleg sörről egy nyári délutánon vagy akár négy egyforma pohárról, melyeket gazdáik összekevertek, a probléma megoldódni látszik és hamarosan csak régi rossz emlékként élnek majd a fejünkben ezek a szituációk. Lehet, hogy egyik-másik elsőre igen szokatlannak tűnik, de a jó sörért bármire hajlandó az ember, nem?

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr894327513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása