Stílus és elegancia
Egy luxusmárkának a gondozása rengeteg odafigyeléssel jár. Az arculatnak, a megjelenésnek folyamatosan tükröznie kell, hogy hova pozicionálta be magát a brand, ki a célcsoport. A luxus óra-, ékszer- és divatmárkáknak a világ legdrágább bevásárlóutcáiban, fény és pompa közepette, "szájtátvamaradós" boltokkal és berendezésekkel kell megjelenniük ahhoz, hogy igazán komolyan vegyék őket és a piacon tiszteletet vívjanak ki maguknak.
A Cartier ezt a filozófiát követi lassan 165 éve és nem ismer kompromisszumot a reklámfilm témakörében sem. A párizsi Marcel ügynökséggel karöltve készítettek egy szokatlanul hosszú, 3 és fél perces reklámfilmet. A - néhány egész estés filmet is megszégyenítő - minőség már-már zavarba ejtő, a képzelet és a valóság közötti utazás pillanatok alatt elrepíti az embert egy másik világba.
Persze mi, földi halandók valószínűleg a termék árának láttán is azonnal másik dimenzióba találnánk magunkat, de az egészen biztos, hogy azok, akiknek ez a reklám készült, elégedetten és jó érzéssel állnak fel óriás bőrfoteljükből és ülnek be luxusautójukba, hogy első útjuk egy Cartier szalonba vezessen.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.