3D-s lift para
Bizonyára többen emlékeznek a Volkswagen Fun Theory kampányra, melyben több helyszín közt egy lift is felbukkan, vicces hangeffektekkel színesítve a járókelők hétköznapjait. Az Alton Towers szabadidőközpont szintén a liftet gondolta használni egyik reklámjához, amolyan élményfokozónak csak egy picit több adrenalin-töltettel.
A merész kampány a néha már hihetetlennek tűnő 3D-s technológiára épít és egy-két embert biztosan sikerült lesokkolnia a Nemesis Sub-Terra névre hallgató produkciójával. Ez a neve ugyanis a vidámparkban bemutatott legújabb attrakciónak, melyet előtte egy London Wandsworth negyedében található bevásárlóközpont liftjében kívántak demózni.
A lift alját 3D technológiával nyomtatott öntapadó fóliával vonták be. Hogy hány ember kapott szívinfarktust arról nem szól a fáma, de a videó alapján az "emlékezzenek rá az emberek!" felkiáltás a megrendelő részéről úgy tűnik meg lett valósítva.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.