Mek Donáldsz
Azt mindenki tudja, hogy a leleményes ázsiai vállalkozóknak egy betű ide vagy oda nem nagyon számít. A Firla táska vagy az Adios melegítő legalább akkora számban kerül értékesítésre, mint eredeti társaik, ha pedig iPhone kiegészítőkre vágyunk az Apple Store helyett maximum Apple Story vár minket.
A nagynevű éttermekkel és kávézókkal sincs ez másképp, ahol és ahogy csak lehet igyekeznek kihasználni a brand jellegzetességeit a másolóbajnokok, legyen az a színek vagy a logó koppintása vagy akár az egész arculat átrántása saját kis éttermükre, kávézójukra.
Csak McDonald's-ból van annyi másolat keleten, hogy a többi érdekes kópiát egy másik cikkben vesézzük majd ki. Íme a "gyorséttermek", ahol lehet, hogy más íze lesz a BigMac menünek.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.