Braille-burger
Az dél-afrikai Wimpy étteremlánc a Metropolitan Republic reklámügynökséggel karöltve igen dicséretes dolgot népszerűsít az alábbi rövidfilmjében, hogy egy új célközönséget is a fogyasztói között tudhasson. A célközönség ezúttal pedig a látássérült emberek, akiknek a Wimpy annyiban könnyíti meg az életét, hogy minden egyes éttermében braille-írással is elérhetővé teszi a menüsorát. A kampány népszerűsítése okán készítettek 15 különleges hamburgert, amit elküldtek vakokkal és gyengénlátókkal foglalkozó egyesületekhez, majd ott a gyanútlan "teszterek" elé téve rögzítették a reakciókat. A speciális burgerek tetején a gondoson felhelyezett szezámmag természetesen üzenetet is tartalmazott: "100% tiszta marha burger az Ön számára!".
A reakciókból kitűnik, hogy a kampányt jókedvűen fogadta a célcsoport is és bár a Wimpy 2002 óta teszi elérhetővé a braille írással készült menüsorait éttermeiben, ezzel még a mai napig sincs tisztában Mindenki, így a kampány meglepően nagy népszerűségre tett szert.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.