Amikor nincs szükség alkoholra
Az eredeti Budweiser sört még 1785-ben alapították a Cseh Köztársaságbeli Budweis városában. A cég 1871-ben kezdett exportálni az USA-ba és az ottani Anheuser-Busch cég kezdte el használni a Budweisert, mint brandet, amit két évre rá, 1876-ban le is védetett. (Update: 2009-ben azonban az Anheuser Busch amerikai sörfőzde elvesztette az Európai Bíróság előtt azt a védjegypert, amelyben a "Budweiser" márkanév használati jogát igényelte magának Európában. A luxembourgi székhelyű bíróság ítélete azon alapul, hogy a "Budweiser" kifejezés kereskedelmi használatának joga, ha sörről van szó, Németországban és Ausztriában csak a cseh Budejovicky Budvar sörfőzdét illeti meg.)
Legújabb kampányukban az alábbi print hirdetésekkel hirdetik a Budweiser alkoholmentes sört: "Ha az átlagos cseh lány így néz ki, ki a fenének van szüksége alkoholra?".
Nos attól függetlenül, hogy mondás szerint az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé, szerintem egy igen ötletes és humoros print hirdetésről van szó, de annyit azért üzennék a cseh kollégáknak, hogy ha ezen a hirdetési vonalon haladunk tovább, akkor a híresen szép magyar lányok egy hasonló hirdetési szlogennel nagyjából a málnaszörpöt kéne, hogy reklámozzák. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.