A tisztulás éve
A nemdohányzók védelméről szóló törvény szigorításával január 1-jétől tilos a dohányzás közforgalmú intézményekben, így a szórakozó- és vendéglátóhelyeken, a munkahelyeken, a közösségi közlekedési eszközökön és a megállókban, az aluljárókban, a játszótereken, valamint a megállóhelyek és a játszóterek ötméteres környezetében.
A nem dohányzók azt hiszem egyöntetűen örülnek a döntésnek, a dohányosok pedig nem nagyon tehetnek mást, minthogy elfogadják a szabályokat és megpróbálnak együtt élni ezzel az új helyzettel.
Remek alkalom lehet azonban az új jogszabály arra, hogy akiben benne van az elhatározás, most végleg letegye a cigarettát. Akár ezen apropóból is készülhetett volna a németországi AOK Egészségügyi Biztosító új reklámkampánya, melyben egy naptár látható.
A Serviceplan reklámügynökség által megalkotott tipográfia egy dohányos ember tüdejét ábrázolja nem is akármilyen módon. Egy innovatív lézeres technológia segítségével a 12 egymásra rakott lapon kivágott részek találhatóak. Így a januárban a még "12 rétegnyi káros anyagot tartalmazó" tüdő decemberre teljes mértékben fellélegzik, ezzel imitálva a dohányzásról való leszokás pozitív hatását.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.