A művészet és a bor
A bortermelők számtalanszor hangoztatják, hogy amit ők véghez visznek egy-egy palack finom nedű létrehozásakor az művészet. Ebbe én nem is igazán akarok belekötni, tényleg nem mindennapi tudás kell egy igazán jó bor előállításához, attól függetlenül, hogy nálam a dobogó tetején legtöbbször inkább a sör foglal helyet.
Spanyolországban azonban a Navarro Correas bormárka tulajdonosai fordítottak egyet ezen az unalomig ismételt frázison és "A bor művészet" helyett "A művészet és a bor" filozófia jegyében egy 8 méter magas, ezer akril cellából álló, egyedi alkotást helyeztek ki az utca közepére. A Leo Burnett és Alpha 245 ügynökség által kitalált installáció lényege az SMS útján borral ellátott cellák és az azokat feltöltő robot kar, mely 6 különböző árnyalatra képes a bort higítani.
A kép elkészítésében a járókelők és az ő telefonjaik voltak a kampány segítségére, hiszen különböző SMS-ekkel tudták a robotkarnak megadni, hogy hova, milyen bort kell töltenie. A közösen megalkotott mestermű végül 256 liter bor segítségével rajzolta ki a videó alatt található festmény híres alkotóját!

CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.