Olvass és nyerj egy autót!
Sok közösségi oldalon futtatott kreatívot láthattunk már a blogon, a következő is a Facebookot hívja segítségül, de kicsit tovább mutat a hazánkban most oly népszerű "okleveles" szemetelésen.
A belga Boondoggle reklámügynökség volt a Renault segítségére a legújabb kampányuknál, ahol a szájról olvasás művészetét próbálták a látogatók rejtett tudásából elővarázsolni. Az alap koncepció onnan indult, hogy felvázolták a két leggyakoribb történést akkor, amikor dugóban áll az ember és nézelődik. Az első - amit lehetetlen megcáfolni - hogy a körülöttünk lévő autósok közül valaki biztosan bányászik! A második pedig főleg a hölgy sofőrök esetében tapasztalható rögtönzött karaoke est. Ha pedig épp megirigyeljük a másik autóban lévő fergeteg party-t, akkor nem tehetünk mást, minthogy vadul elkezdjük keresgélni a rádióállomást, amit az X-Faktorból kiszavazott autóstársunk hallgathat.
Ekkor jön jól a szájról olvasás tehetsége. Meg akkor ha egy vadiúj Renault Clio-t szeretnénk nyerni az interneten. Hogy hogyan? Íme:
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.