Olvass és nyerj egy autót!

Olvass és nyerj egy autót!

2011. december 02. | Akos Moldvan

Sok közösségi oldalon futtatott kreatívot láthattunk már a blogon, a következő is a Facebookot hívja segítségül, de kicsit tovább mutat a hazánkban most oly népszerű "okleveles" szemetelésen.

A belga Boondoggle reklámügynökség volt a Renault segítségére a legújabb kampányuknál, ahol a szájról olvasás művészetét próbálták a látogatók rejtett tudásából elővarázsolni. Az alap koncepció onnan indult, hogy felvázolták a két leggyakoribb történést akkor, amikor dugóban áll az ember és nézelődik. Az első - amit lehetetlen megcáfolni - hogy a körülöttünk lévő autósok közül valaki biztosan bányászik! A második pedig főleg a hölgy sofőrök esetében tapasztalható rögtönzött karaoke est. Ha pedig épp megirigyeljük a másik autóban lévő fergeteg party-t, akkor nem tehetünk mást, minthogy vadul elkezdjük keresgélni a rádióállomást, amit az X-Faktorból kiszavazott autóstársunk hallgathat.

Ekkor jön jól a szájról olvasás tehetsége. Meg akkor ha egy vadiúj Renault Clio-t szeretnénk nyerni az interneten. Hogy hogyan? Íme:

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr93430913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása