Bírság, aminek örülünk
Okos kis ambient reklámmal lepte meg a spanyol embereket a Smart. A nagyobb utcákban az összes szabálytalanul parkoló autó ablaktörlője alá bírságra hajazó papírfecnit csempésztek, hogy a szívbajt hozzák a sofőrre, amikor visszaér szeretett autójához.
A csavar ott van a dologban, hogy a Contrapunto bbdo reklámügynökség a szívbajt nem a bírsággal, hanem az őrületes Smart árakkal kívánta elérni. A csekken ugyanis a legújabb 8.990 eurós ajánlat és annak részletei szerepeltek.
Ötletes kampány, de félek nálunk nem működött volna. A parkolóőrök és a közterületesek sokkal rutinosabbak, így már rég ott figyelt volna az autókon a rendes bírság, mire a Smart emberei odatették volna a sajátjukat. Úgy meg már nem vicces a dolog...
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.