Bírság, aminek örülünk

Bírság, aminek örülünk

2011. november 07. | Akos Moldvan

 

Okos kis ambient reklámmal lepte meg a spanyol embereket a Smart. A nagyobb utcákban az összes szabálytalanul parkoló autó ablaktörlője alá bírságra hajazó papírfecnit csempésztek, hogy a szívbajt hozzák a sofőrre, amikor visszaér szeretett autójához.

A csavar ott van a dologban, hogy a Contrapunto bbdo reklámügynökség a szívbajt nem a bírsággal, hanem az őrületes Smart árakkal kívánta elérni. A csekken ugyanis a legújabb 8.990 eurós ajánlat és annak részletei szerepeltek.

Ötletes kampány, de félek nálunk nem működött volna. A parkolóőrök és a közterületesek sokkal rutinosabbak, így már rég ott figyelt volna az autókon a rendes bírság, mire a Smart emberei odatették volna a sajátjukat. Úgy meg már nem vicces a dolog...

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr93360192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása