Milka kurzortalálkozó

Milka kurzortalálkozó

2011. október 26. | Akos Moldvan

Internetezés közben általában egyedül ülünk a monitor előtt, a képernyőn pedig a kurzorunkból is csak egy van. Mi lenne, ha összehozhatnánk az embereket az online térben is? Hiszen a közös élmények összekapcsolnak minket.

Ez volt az alapfilozófiája a Milka legújabb HAZAI(!) kampányának. Valljuk be nem sok magyar reklámról sikerült eddig írnom a blogon, de a kreativitás halvány szikrája végre felcsillant Magyarország egén is.

A Milka csokoládé „Merj gyengéd lenni” kampányának keretében szerette volna új módon összehozni az embereket, a Milka Kurzortalálkozón.

A promóció célja az volt, hogy egyszerre több száz ember kurzorját hozzák össze egy képernyőre. Összesen négy kurzortalálkozó volt (mely sajnos már mind lezajlott, így nem tudlak benneteket buzdítani, hogy csatlakozzatok), de legalább a rövidfilmet megtekinthetitek, hogy tudjátok, ha legközelebb lesz ilyen mire számítsatok!

 

 

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr203330498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása