Milka kurzortalálkozó
Internetezés közben általában egyedül ülünk a monitor előtt, a képernyőn pedig a kurzorunkból is csak egy van. Mi lenne, ha összehozhatnánk az embereket az online térben is? Hiszen a közös élmények összekapcsolnak minket.
Ez volt az alapfilozófiája a Milka legújabb HAZAI(!) kampányának. Valljuk be nem sok magyar reklámról sikerült eddig írnom a blogon, de a kreativitás halvány szikrája végre felcsillant Magyarország egén is.
A Milka csokoládé „Merj gyengéd lenni” kampányának keretében szerette volna új módon összehozni az embereket, a Milka Kurzortalálkozón.
A promóció célja az volt, hogy egyszerre több száz ember kurzorját hozzák össze egy képernyőre. Összesen négy kurzortalálkozó volt (mely sajnos már mind lezajlott, így nem tudlak benneteket buzdítani, hogy csatlakozzatok), de legalább a rövidfilmet megtekinthetitek, hogy tudjátok, ha legközelebb lesz ilyen mire számítsatok!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.