Nincsenek szavak erre a sörre!
Kreatív és hatékony bevezetőkampányt készített az Utenos sörgyártó cég legújabb sörének. Az újonnan bevezetett ízletes nedű igazán rendhagyó címkével került a boltok polcaira. A varázslatos ízvilág ugyanis elvette a készítők gondolatait, így a sör nevének kitalálására már nem maradt erőforrás.
Mit lehet ilyenkor tenni? Kiküldeni több tízezer üveget a boltokba név nélkül és hagyni, hogy kóstolás után a fogyasztók maguk ajánljanak egy tökéletes nevet az új italnak. A promóciót összekötötték egy online felülettel és megtámogatták outdoor és print kampányokkal is.
Végül meglett a várva várt név is, az eredmények pedig igazolták a kampány sikerességét, hiszen az élmezőnybe küzdötte magát az Utenos ***** (A nevet megtudod a videóból!) ;)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.