Vasárnapi klasszikus: Sony Bravia
Mai klasszikusunk egy nagyon népszerű reklám, ami talán egyike azoknak, amely szinte minden nézőnek anno egyöntetűen tetszett!
A Sony 2005-ben mutatta be az új HD LCD televízióját a Bravia-t (Best Resolution Audio Visual Integrated Architecture). Csodálatos reklámkampánnyal támogatták meg az új jövevényt a londoni Fallon ügynökség segítségével. A Bravia reklámok esetében azóta is a színeken van a hangsúly, a lélegzetelállító vizuális élményen.
Ebben a reklámban San Franciso utcáit árasztották el 250.000 db élénk színű gumilabdával, melyek a szuper slow-motion technikának köszönhetően eszméletlen látványt nyújtanak a meredek utcákon pattogva.
A felvételeket a dán fotográfus, Nicolai Fuglsig készítette, a zenét pedig José Gonzalez szerezte.
Akinek kétségei vannak afelől, hogy a reklámban tényleg igazi labdák pattognak és úgy gondolja inkább számítógépes trükkről van szó, az tekintse meg a "Hogyan készült?" videót is.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.