És Te mit mondanál?
Hogy lehet feldobni a szürke hétköznapokat? Láthattunk már pár példát rá itt a blogon. Elég csak a Volkswagen Fun Theory-ra vagy a különböző flashmobokra gondolni. (Itt gyorsan meg is említek két nemrég lezajlott magyar flashmobot, az egyik az Ablak-Zsiráf által létrehozott Freezing Budapest, a másik pedig az Egy nap a városban blog által levezényelt "Szemétszedő flashmob").
A Guggenheim Múzeum is úgy döntött, hogy a klasszikus reklámok helyett megbízza a megszokottól eltérő hírverésben jártas Improv Everywhere céget legújabb kiállításuk promózávásal. A Stillspotting NYC kiállítást egy pulpitussal és egy megafonnal tették emlékezetessé a járókelőknek, amihez bárki odaállhatott, hogy "mondjon valami szépet"!
Figyelemfelkeltésből nem volt hiány, ráadásul az utca embere generálta a reklámot a múzeumnak és még jót is mulattak rajta. Hol a probléma? :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.