Ariel céllövölde

Ariel céllövölde

2011. szeptember 16. | Akos Moldvan

 

Egészen extrém építménnyel lepte meg a stockholmi Central Station járókelőit egy teljes hétig az Ariel. A Saatchi & Saatchi reklámügynökség által felállított üveg stand egyetlen célja az volt, hogy a Facebookon játszó emberek számára a virtuális világot átültessék a valóságba és az ott "lelőtt" ruhafelsőket a valóságban is bekoszolják.

A lényeg persze a mosópor tisztítóképességének bemutatása volt, de összekötve a közösségi oldallal, online játékkal és megspékelve egy közterületen felállított extrém kihelyezéssel igazán maradandó élményt hozott az utca emberének.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr503217829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása