Rossz helyen, rossz időben
A Heineken és a Bud Light nyomába ered az Andes sörmárka legújabb reklámjával, mely hasonlóan vicces, mint a két nagyágyú rövidfilmjei a reklámpiacon. Az argentin Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi reklámügynökség feladata az volt, hogy megismertesse a nézőkkel az Andes legújabb találmányát, az üvegen lévő címkét, amely jelez nekünk ha már a kellő hőmérsékletre lehűlt nedű iható.
Ez két okból is nagyszerű dolog, egyrészt megóv minket attól, hogy melegen belekortyoljunk kedvenc italunkba, másrészt könnyen kimenthet minket azokból a szituációkból, amikor rossz helyen és rossz időben fogjuk az üveget és a sörnyitót. :)
Én mindkét videóban férfire osztottam volna a "gonosz" szerepét, mégiscsak így szoktuk meg, de a lényegen nem változtat az sem, hogy a második reklámban egy hölgy ront bele a drámai pillanatba :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.