Rossz helyen, rossz időben

Rossz helyen, rossz időben

2011. szeptember 15. | Akos Moldvan

A Heineken és a Bud Light nyomába ered az Andes sörmárka legújabb reklámjával, mely hasonlóan vicces, mint a két nagyágyú rövidfilmjei a reklámpiacon. Az argentin Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi reklámügynökség feladata az volt, hogy megismertesse a nézőkkel az Andes legújabb találmányát, az üvegen lévő címkét, amely jelez nekünk ha már a kellő hőmérsékletre lehűlt nedű iható.

Ez két okból is nagyszerű dolog, egyrészt megóv minket attól, hogy melegen belekortyoljunk kedvenc italunkba, másrészt könnyen kimenthet minket azokból a szituációkból, amikor rossz helyen és rossz időben fogjuk az üveget és a sörnyitót. :)

Én mindkét videóban férfire osztottam volna a "gonosz" szerepét, mégiscsak így szoktuk meg, de a lényegen nem változtat az sem, hogy a második reklámban egy hölgy ront bele a drámai pillanatba :)

_ha_tetszett_a_bejegyzes.png

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr593227912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása