Vasárnapi klasszikus: Bud Light - Varázs hűtő
Az igazat megvallva a Heineken mellett egy másik sörmárka reklámjainak is nagy rajongója vagyok, ez a márka pedig nem más, mint a Budweiser. Az ő porfóliójukba tartozó Bud Light alábbi reklámja a 2006-os Super Bowlra készült.
A történet egy titkos hűtőről szól, amelybe főhősünk halálos nyugalommal pakolja a drága nedűt, hiszen nincs aki megfossza tőle, ha a forgó fal mögé rejti azokat. Igen ám, de az éremnek mindig két oldala van...
Akik fogékonyak néhány érdekes adatra, azoknak elmondom, hogy egy 30 másodperces spot a Super Bowlon 1967-ben még 42.500 amerikai dollárba került a CBS csatornán és 37.500-ba az NBC-n. Ez volt az egyetlen alkalom, hogy a világ egyik legnézettebb televíziós eseményét egyszerre két csatorna is közvetítette. Manapság azonban egy félperces reklám elhelyezése 3 millió dollárba kerül. Egyfajta presztízs kérdés ez a brandeknek is, hogy kik azok akik a Super Bowl reklámjaiba beférnek. Ismertséget növelni és nagyot alkotni itt lehet annyi biztos, csak kell hozzá egy kis kreativitás és sok-sok pénz. A Budweisernek mindkettő megvolt, de szerintem találkoztok még Super Bowlra készített reklámokkal itt a blogon, mert nagyon jó a felhozatal. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.