Betaggeltek egy sörön??
A Carlsberg belgiumi marketingesei úgy gondolták, hogy ideje visszahozni kicsit világunkba a személyes kapcsolatokat, amik az okostelefonok és közösségi oldalak térnyerése miatt mostanában jobban visszaszorultak a kelleténél.
Persze a promóciót ezeken az eszközökön keresztül kell elindítani, így készítettek egy Tournée Digitale nevű alkalmazást amivel öszötönözték a felhasználókat arra, hogy chat helyett személyesen beszéljenek, linkek helyett pedig sört osszanak meg egymással.
A játékban barátainkkal oszthatunk meg egy-egy ingyen korsó sört, amelyeket egy Carlsberg Party-n fogyaszthatunk el velük. Saját egyedi neveket lehet adni az italoknak illetve azok tulajdonosainak, amik a "sberg" végződéssel igazán nagy mókává teszik az alkalmazást.
Persze az app népszerűsége hol máshol, mint a Facebookon növelhető, így az ajándék sörök hírét és a buli helyszínét a közösségi oldalon oszthatjuk meg barátainkkal.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.