Drukkolj, vagy nincs meccs!
Labdarúgás esetében kicseszésnek számít mondjuk magyar másodosztályú meccseket közvetíteni a TV-ben olyankor, amikor a Spanyol Bajnokság is gőzerővel folyik.
Szintén kicseszésnek számít például az is, ha a BL összefoglalók közben a riporter előre mondja a történéseket és marhára nem kell izgulnunk azon, hogy gól lesz-e a támadásból vagy sem.
De határozottan kicseszésnek számít az, amikor egy pubban csak akkor működik a kijelző ha a drukkerek ordítanak. Persze nem Argentínában, ahol a Copa America labdarúgó tornára speciális installációval készült a Coca-Cola.
Na de nem leszek álszent, én sem tagadom, hogy egy sörözőben végig izgulni egy meccset teljesen más élmény, mintha otthon bontanánk egy sört és beülnénk a fotelbe. De két dolog akkor is szükséges ahhoz, hogy az argentin Coke által kitalált kampány működőképes legyen és ne okozzon bosszúságot a drukkereknek.
Vagy csodálatos, gólzáporos, remek játék (mondjuk Moldova ellen holnap??) vagy óriási szervezés, hogy a kocsmában lévő emberek egy-egy csapata, váltva egymást folyamatosan életben tartsa a projektor fényerejét.
Bár egy dologra mégiscsak jó ez a drukkméter... Megtanítja az ellenfél iránti tiszteletet. Hiszen ha látni akarjuk az ismétlésben, hogy milyen buta gólt kapott be a csapatunk, akkor nincs más választásunk, megtapsoljuk az ellenfél játékát és a képernyő nem sötétül el. De van egy megérzésem, hogy sok sörözőben ilyenkor nem a taps, hanem a verbális felháborodás töltené fel 120%-ra a projektor energiaforrásait. :)
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.