Hamar munka ritkán jó, vagy mégsem?

Hamar munka ritkán jó, vagy mégsem?

2011. szeptember 02. | Akos Moldvan

 

A perui Interbank legújabb print hirdetéseiben az extrémgyors autóhitel ügyintézésre kívánta felhívni az olvasók figyelmét. A limai JWT reklámügynökség által készített képeken különböző befejezetlen autós művek láthatóak, mozaikból, gobelin fonalakból, vagy épp ceruzával megalkotva.

A félkész alkotások az átlagembereket hívatottak tükrözni, akik legtöbbször nagy hangsúlyt fektetnek elintéznivalójukba, de mire a végére érnek már elveszítik türelmüket és összecsapják a munkát. Ezért is lett az Interbank szlogene az, hogy: "Vannak emberek akik nem tudnak várni. Nekik kínálunk autóhitel konstrukciókat 3 percen belül."

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr353107652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása