Mi lehet ez? Akarom!

Mi lehet ez? Akarom!

2011. szeptember 01. | Akos Moldvan

 

Az ismeretlen, titokzatos dolgok mindig vonzóak! Tudták ezt a Cadillac marketingesei is, amikor megalkották legújabb print hirdetésüket. A torontói MacLaren McCann ügynökség által készített reklám amilyen egyszerű, annyira figyelemfelkeltő és hatásos.

Nem kellett hozzá még az új CTS Coupé fotója sem. A print hirdetés semmi másból nem áll, csak egy kitépett papírlapból, amin az új járgány van. Illetve csak lenne, hiszen olyan ellenálhatatlan, hogy a magazinból azonnal kitépte valaki magának. Ez pedig épp elég kiváncsivá teszi az embert ahhoz, hogy utána nézzen, mi lehet az ami másnak ennyire megtetszett!

Nagyon ügyes húzás!

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr403195297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása