Ne csak az orrod elé nézz!

Ne csak az orrod elé nézz!

2011. augusztus 22. | Akos Moldvan

 

Vicces utcai reklámmal állt elő a Specsavers optika Ausztráliában. A Smart reklámügynökség által készített, buszmegállóba applikált plakát egy betört üveget ábrázol amin egy - valószínűsíthető, hogy rövidlátó - robogós átgázolt.

Egy ilyen eset után valóban érdemes lehet felkeresni egy optikát, de első útunk talán jobb, ha a kórházba vezet :)

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr783158029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása