A szőrmebunda: Nem menő!
Számtalan felhívást és hirdetést láthatunk a szőrmebundák elleni harc folyományaként különböző médiákban. Nos, a világ fejlődik, a fejlődést pedig nem árt követni... Így volt ezzel a VGT nevű szervezet is, akik az állati szőrméből dolgozó vállalatok elleni küzdelem céljából jöttek létre.
Legújabb interaktív hirdetésüket Ausztriában az Apple táblagépére az iPad-re fejlesztették ki a Demner, Merlicek & Bergmann reklámügynökség segítségével. A DATUM magazin iPad-re szánt példányában rejtettek el egy hamis reklámot, melyen egy hölgy látható szőrmebundában. A turpisságra egészen addig nem jön rá az ember, amíg az iPad-en már jól megszokott mozdulattal lapozni nem akarna egyet, ekkor ugyanis a szőrmebunda annyi helyről kezd vérezni, ahány helyen megpróbáltunk lapozni.
Nem tudom, hogy a szőrmeimádóknak szánt hirdetés a célcsoportnál mennyire hatékony, de az átlagember megjegyzi az biztos.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.